26
آوریل

بهترین زمان برای انتشار پست در کانال تلگرام چه موقعی است؟

مهم تر از زمان انتشار پست در یک کانال تلگرامی، منظم بودن انتشار محتوا در آن است! همه ما می‌دانیم که کاربران تلگرام در ساعاتی از شبانه‌روز، توجه بیشتری به محتوای منتشر شده در کانال های تلگرامی نشان می‌دهند. در ادامه این مطلب جزئیات این ساعات را ذکر خواهیم کرد. اما قبل از هر چیز لازم است تا هر روز محتوا منتشر کنید. اگر در ساعات برنامه ریزی شده نتوانستید پست خود را منتشر کنید، در اولین فرصت این کار را انجام دهید. بهانه‌ها را کنار بگذارید و خود را مقید کنید که به طور مرتب کانال خود را بروزرسانی کنید.

انتشار مداوم پست در یک کانال تلگرامی، بسته به موضوع و جامعه آماری مخاطبین آن کانال معنای متفاوتی دارد. اما به طور کلی حداقل روزی یک پست باید در کانال شما منتشر شود. این عدد در صورت امکان می‌تواند به ۳ یا پنج پست هم ارتقا پیدا کند.

زمانبندی انتشار پست در کانال های سرگرمی تلگرام

زمانبدی ایده‌آل انتشار پست و محتوا در کانال‌های تلگرامی ارتباط مستقیم با موضوع و جامعه آماری مخاطبان کانال دارد. کانال های سرگرمی تلگرام، مثل کانال گیلین گیلین بخش بزرگی از محتوای منتشر شده در این پیام رسان را به خود اختصاص داده اند. این نکته هم برای آن هایی که قصد راه اندازی یک کانال در تلگرام را دارند مهم است و هم برای آن دسته از افرادی که قصد تبلیغات در کانال‌های تلگرامی را دارند.

کانال‌های بانوان ساعات بیشتری در اوج توجه هستند.

آزادی عمل خانم ها در انتخاب نوع فعالیت روزانه و توجه بیشتر بانوان به جزئیات باعث شده کانال‌هایی که از لحاظ موضوع و محتوا مورد توجه خانم ها، علی‌الخصوص خانم‌های خانه دار باشند ساعات بیشتری از روز در اوج جلب توجه باقی خواهند ماند.

کانال‌های آشپزی، مد و فشن، سبک زندگی و زیورآلات از جمله کانال‌هایی هستند که جز دسته‌بندی کانال‌های بانوان قرار می‌گیرند.

کانال های خبری و ورزشی دو نوبت در روز مورد استقبال قرار می‌گیرند

منظور ما از کانال‌های خبری و ورزشی آن دسته از کانال‌هایی است که به انتشار اخبار و تحلیل های جدی و رسمی مشغول هستند. دلیل ذکر این نکته آن است که برخی کانال‌های ورزشی مثل کانال طرفداران استقلال و پرسپولیس، از لحاظ جنس محتوا جز کانال‌های سرگرمی دسته‌بندی می‌شوند.

کانال‌های تخصصی هنری و موفقیت، محجور اما تاثیرگذار!

حقیقت تلخی است که کاربران تلگرام به محتوای سطحی و سرگرمی عادت کرده اند. این نکته را می‌توان از ساعات توجه مخاطبان به کانال‌های تخصصی، هنری و موفقیت فهمید.

هر چند کانال‌های تلگرامی این حوزه‌ها هم تحت تاثیر اتمسفر حاکم بر محتوای تلگرامی سطح محتوای خود را تا حد زیادی پایین آورده‌اند. اما به هر حال جای خوشحالی است که در بین همه جوک‌ها و محتواهای سطحی و سرگرمی، هنوز هم کانال‌هایی هستند که به انتشار محتوای تخصصی و علمی می‌پردازند.