26
آوریل

بسته افزایش بازدید تلگرام چیست؟

بدون شک یکی از مهمترین مشخصه گروه ها و کانال های موفق و پر مخاطب شبکه های اجتماعی تعداد بازدید (ویو) بالای مطالب و پست های آنهاست . حتما برای شما هم پیش آمده که برای سنجیدن میزان اعتبار و محبوبیت کانال یا گروه خاصی بعد از تعداد اعضا یا ممبر ها، اولین چیزی که توجه شما رو به خودش جلب میکند تعداد بازدید (ویو) پست های آن است . هرچه تعداد بازدید پست بالاتر باشد به این معنی است که این پست برای افراد بیشتری جذاب بوده است. پس تعداد بازید یا سین تلگرام یا ویوی پست یعنی تعداد کسانی که این پست را دیده اند و تعداد بازدید بالای پست یکی از مشخصات کانال ها و گروه های تلگرامی موفق و پر مخاطب است. بسته افزایش بازدید (ویو) پست تلگرام همان چیزی است که شما را برای رسیدن به این نقطه کمک می کند .

پایین بودن تعداد بازدید پست ها چه مشکلاتی ایجاد می کند؟

مطمئنا تعداد بازدید پست ها نقش مهمی در جذب و اعتماد سازی مخاطب دارد. ولی افزایش تعداد بازدید پست ها واقعا کار سخت و زمانبری است. به همین دلیل پایین بودن تعداد بازدید پست ها نسبت به تعداد اعضا یا ممبرها همیشه یکی از مشکلات کانال ها و گروه های تلگرام است. باید توجه داشت که تبلیغات و جذب مخاطب بدون بازدید های بالا کار بسیار دشواری است.

بالا بودن تعداد بازدید پست ها چه مزیتی دارد؟

فرض کنید از طریق تبلیغات وارد کانالی می شوید که علی رغم تعداد ممبر بالا، تعداد بازدید پست های آن خیلی کمتر باشد. مطمئنا حس محبوبیت و اعتماد شما به آن گروه یا کانال بسیار مشکل تر از گروه یا کانالی خواهد بود که هم تعداد ممبر بالایی دارد و هم تعداد بازدید های بالایی. از همین رو کانال ها و گروه های موفق ابتدا با خرید ممبر فیک ، ممبر های خود را افزایش میدهند و سپس با خرید بسته افزایش بازدید (ویو) پست تلگرام، یا خرید سین تلگرام پست های خود را جذاب و پر مخاطب جلوه می دهند. در مرحله بعد با خرید ممبر واقعی و تبلیغات گسترده و تاثیر فعالیت خود را دوچندان می کنند .

آیا افزایش ویو پست، بجز موارد بالا استفاده دیگری هم دارد؟

در پاسخ این سوال باید گفت بله. اگر تا بحال در چالش ها و مسابقه های تلگرامی شرکت کرده باشید متوجه می شوید که با خرید سین یا ویو از طریق  بسته افزایش بازدید (ویو) پست تلگرام می توانید در زمانی کوتاه تعداد زیادی بازدید دریافت کرده و به راحتی برنده چالش شوید.